تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۱۵۴۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی خرداد ماه؛

ارزش بازار "کروی" به ۶۹ هزار میلیارد رسید

‌می‌متالز - ارزش بازار شرکت توسعه معادن روی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، با کاهش ۳ هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال به ۶۸ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت توسعه معادن روی ایران با سرمایه ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه معادن روی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال به ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت توسعه معادن روی ایران نیز با کاهش ۳ هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال معادل ۶۸ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"کروی" طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال خریداری کرد.

شرکت توسعه معادن روی ایران در دوره یاد شده، سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده