تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۱۵۸۴۵
سرویس خبر : اجتماعی
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

تساوی بدون گل فولادی‌ها در گرمای سوزان اهواز

‌می‌متالز - تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان تن به تساوی بدون گل داد.

به گزارش می‌متالز، در آخرین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه فولاد آرنا میهمان فولاد خوزستان بود و با تساوی بدون گل متوقف شد.

در نیمه نخست برتری با شاگردان محرم نویدکیا و به نوعی توپ و میدان را در اختیار داشتند، از طرفی فولاد خوزستان با حضور فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری در خط حمله خود چشم به ضد حملات داشت.

سپاهان موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که احسان مرادیان گلر فولادخوزستان با واکنش‌های خوب خود، نگذاشت بازی در نیمه نخست با برتری سپاهانی‌ها تمام شود و هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی آرامی را شاهد بودیم هرچند شاگردان نکونام برتری نسبی نسبت به طلایی پوشان اصفهانی داشتند، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

سپاهان با این تساوی ۴۹ امتیازی شد و همچنان رده دوم جدول رده بندی است و فولاد خوزستان با ۳۵ امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، شاه عباسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک (وحید نامداری ۹۴)، آیاندا پاتوسی (محمد میری ۹۱)، محمدرضا عباسی (مهران درخشان مهر۸۷)، فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج صفی (یاسین سلمانی ۸۵)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی۸۹)، محمد محبی (محمدرضا خلعتبری۸۵) و سجاد شهباززاده (کی‌روش استنلی۷۹) سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: مرتضی منصوریان، جعفر مهاجر و امین زاهدی / داور چهارم: علی ابراهیمی

کارت زرد: محمد محبی (۸۱) محمد کریمی (۹۵) از فولاد مبارکه سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶: احسان حاج صفی با سرعت توپ را به درون محوطه جریمه فولاد برد و می‌توانست به توپ ضربه بزند، اما حردانی مانع فولادی‌ها مانع از گلزنی کاپیتان سپاهان شد.

دقیقه ۲۲: ارسال احسان حاج صفی از سمت چپ با ضربه حسینی همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ضربه دیدنی محمد محبی با واکنش احسان مرادیان تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۴۳: احسان مرادیان شوت زیبای امید نورافکن از پشت محوطه جریمه را به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۵۵: ارسال کرنر سروش رفیعی با ضربه سر نورافکن همراه شد و در شرایطی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، مرادیان توپ را از زیر دیرک افقی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۳: محمد آبشک با پاس دیدنی ساسان انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه انصاری با سیو زیبای نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۱: ارسال محمد آبشک از سمت راست با ضربه سر موسی کولیبالی همراه شد که توپ این بازیکن به دیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران:

ماشین‌سازی‌تبریز ۰ - نساجی مازندران ۲

مس رفسنجان ۰ – پرسپولیس تهران یک

ذوب آهن اصفهان یک - آلومینیوم اراک یک

صنعت نفت آبادان یک – سایپا تهران ۰

استقلال تهران ۲ - گل گهرسیرجان ۰

شهر خودرو۲ – تراکتور تبریز یک

پیکان تهران یک - نفت مسجدسلیمان یک

فولادخوزستان ۰ - فولاد مبارکه سپاهان ۰

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده