تاریخ: ۰۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۱
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۲۱۶۱۳۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

عذرخواهی سایپا از مردم

‌می‌متالز - قائم‌مقام سایپا، بابت تاخیر در تحویل خودرو از مردم عذرخواهی کرد و وعده داد که این شرکت برای کاهش بدعهدی در تحویل خودرو تلاش می‌کند.

به گزارش می‌متالز، مجید باقری افزود: از ابتدای سال جاری تا اواخر خرداد، حدود ۱۰۰ هزار خودرو توسط سایپا فاکتور شده، که این عدد در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد روند تخصیص خودرو به مردم حدود ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: خودروسازی سایپا موفق شد خرداد امسال به همه تعهدات سال ۹۹ خود عمل کند و تنها یک مدل خودرو باقی مانده که به علت مشکلات موجود در رنگ‌آمیزی خودرو معوق شده است.

باقری ادامه داد: سال گذشته خودرو‌های فروخته شده در سال ۹۸ تا مهر سال ۹۹ تحویل شد که به منزله هفت ماه تاخیر در تحویل خودرو‌ها به دلیل مشکلاتی مانند تحریم‌ها بود، اما در سال جاری به جز یک محصول، همه خودرو‌های سال ۹۹ تا خرداد تخصیص یافته و فاکتور شده است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه مهمترین دلیلی که باعث شد تاخیر در تحویل خودرو‌ها در سال ۹۸ به اوج خود برسد و سال ۹۹ هم ادامه پیدا کند، شرایط سخت و دشوار تحریم بود، گفت: ضمن عذرخواهی از مردم برای تاخیر‌های گذشته، باید اعلام کرد تخصیص خودرو‌های سایپا روند رو به بهبودی در پیش گرفته و حتی توانسته‌ایم برخی از خودرو‌های تعهد شده خرداد سال جاری مانند تیبا ۲ را به روز به مردم تحویل دهیم.

باقری با تاکید بر اینکه شرایط ناشی از تحریم و تلاش برای بی‌اثر کردن این اقدام ظالمانه، منجر به دستاورد‌هایی در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا شد، افزود: در زمان تحریم، خودروی پراید را از خط تولید خارج و شاهین را طراحی و عرضه کردیم، همچنین خودرو‌های کوییک. اس و ساینا. اس را وارد بازار کردیم.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده