تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۱۰۰۰
کد خبر: ۲۱۸۴۹۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

طرح فروش عید تا عید محصولات سایپا آغاز شد+ جزئیات

‌می‌متالز - جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، در جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ۱۱ محصول عرضه می‌شود و متقاضیان فرصت دارند تا در محصولات سایپا و پارس خودرو در مدت سه روز فرآیند ثبت نام را در سایت www.saipa.iranecar.com انجام دهند.

در این طرح ویژه خودرو‌های شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود و زمان تحویل در جشنواره فروش فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

خودرو، گروه خودرو سازی سایپا، فروش اینترنتی خودرو.

در پیش ثبت نام طرح عید تا عید محصولات سایپا و پارس خودرو، مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس نیز آغاز شده است و موعد تحویل این خودرو‌ها آبان و آذرماه سال جاری در نظر گرفته شده است. در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه کشی، دیگر قرعه کشی صورت نمی‌گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت نام نیز وجود ندارد.

در این میان پیش فروش محصولات زامیاد از امروز و به صورت ۲۴ ساعته در سایت www.saipa.iranecar.com انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده