تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۲۱۶۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۵ نماد بورسی مشمول رفع گره معاملاتی شدند

‌می‌متالز - ۵ شرکت بورسی و فرابورسی دارای صف فروش پایدار، امروز (چهارشنبه نهم تیرماه) مشمول رفع گره شدند. نماد ۱۳ شرکت بسته و یک نماد مثبت هم تا ۲۱ تیر تعلیق شد و دامنه نوسان یک بانک هم به ۴ درصد تغییر کرد.

به گزارش می متالز، در آخرین روز کاری بازار سهام طی هفته جاری، ۴ شرکت بورسی ایرکا پارت صنعت، کشت و صنعت پیاذر، قند لرستان، شهد به همراه نماد فرابورسی توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی که در روز‌های گذشته دارای صف فروش پایدار بودند، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده اند.

همچنین نماد شرکت‌های لیزینگ ایران، لیزینگ اقتصاد نوین و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برای یک روز، بانک شهر، بانک سرمایه، بازرگانی آینده سازان بهشت برای دو روز کاری، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، تامین سرمایه تمدن، گروه‌بهمن، پتروشیمی تندگویان و کشت و صنعت چین چین، برای یک ساعت بسته شد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان وقزوی (وبرق) هم که در بازار پایه زرد حضور دارد و در روز‌های گذشته هم روند صعودی داشته به تشخیص فرابورس حداکثر تا ۲۱ تیر تعلیق شد.

علاوه بر این در حالی از امروز دامنه نوسان روزانه قیمت بانک ایران زمین از ۲ درصد (دامنه مجاز نوسان تابلو نارنجی بازار پایه) به ۴ درصد تغییر کرده که برای شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، محدودیت حجمی ۵۰ هزار سهمی تعیین شده است.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده