تاریخ: ۰۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۲۱۶۴۱۷
سرویس خبر : انرژی

جنرال الکتریک عراق را به سمت انرژی پاک می‌برد

‌می‌متالز - جنرال الکتریک طی اقداماتی که شامل نگهداری، احیا و ارتقاء نیروگاه‌های فعلی عراق می‌شود، در نهایت ۲۰ درصد تولید گاز‌های آلاینده در این کشور را کاهش می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، جنرال الکتریک طرح‌های خود را برای پشتیبانی از زیرساخت برق عراق و ارتقای این کشور به سمت انرژی پاک اعلام کرد.

این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد «طرح انتقال انرژی» در عراق به متنوع شدن ترکیب انرژی این کشور و تعهد آن برای صفر کردن تولید کربن کمک می‌کند.

در بیانیه جنرال الکتریک آمده است: «اهمیت حرکت به سمت سیستم‌های انرژی پاک در شرایط فعلی اهمیت و مزایای زیادی برای عراق دارد».

برخی از اقدامات خاص در این طرح شامل نگهداری، احیا و ارتقاء نیروگاه‌های فعلی عراق می‌شود که در نهایت ۲۰ درصد تولید گاز‌های آلاینده را کاهش می‌دهد.

جنرال الکتریک همچنین قصد دارد استفاده از هیدروژن برای تولید برق را در عراق راه اندازی کند و یک شبکه به هم پیوسته ایجاد کند تا عراق تبدیل به یک قطب انرژی منطقه‌ای شود.

این شرکت اعلام کرد: «این استراتژی اصلی ما برای طرح انتقال انرژی در عراق و جامع‌ترین رویکرد ماست که تمام راه حل‌های احتمالی برای ارتقاء این کشور را در بر می‌گیرد».

 

منبع: ایران پترونت

عناوین برگزیده