تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۲۱۶۵۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دوازدهمین نشست بین‌المللی «بازارسرمایه اسلامی» مجازی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار در نظر دارد سیزدهمین دوره بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی (ICM) را به صورت مجازی در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ مهر ۱۴۰۰ برابر با ۱۷ و ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار کند.

به گزارش می‌متالز، سازمان بورس و اوراق بهادار در نظر دارد سیزدهمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی (ICM) را به دلیل پاندمیک شدن ویروس کرونا و حفاظت از سلامت مدعوین و پیشگیری از خطرات احتمالی، به صورت آنلاین برگزار کند.

این در حالی است که، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ سلامت کلیه شرکت‌کنندگان، سازمان بورس در نظر دارد تا این دوره را برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار کند.

موضوع اصلی این دوره «نقش فراگیر و موثر مالی اسلامی در بحران ها» است و مباحث اصلی نیز شامل: نقش بازار سرمایه اسلامی و صنعت صکوک در محیط کلان مالی؛ هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در چارچوب مالی اسلامی؛ سرمایه‌گذاری جایگزین اسلامی: سرمایه‌گذاری غیر فعال، صندوق‌های جسورانه و غیره؛ فین تک و بازار سرمایه اسلامی: تجارب، نوآوری‌ها و چالش‌ها؛ تامین مالی استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط در چارچوب مالی اسلامی برای رفع التهاب حاصل از کووید-۱۹؛ سرمایه‌گذاری مسوولیت اجتماعی در دوران کووید-۱۹؛ و دارایی‌های رمزارز نگاری شده در چارچوب بازار سرمایه اسلامی خواهد بود.

سازمان بورس از علاقمندان به سخنرانی در این دوره معتبر دعوت به عمل می‌آورد تا موضوع سخنرانی که با موضوع اصلی و مباحث اصلی این دوره مرتبط باشد را به رایانامه http://intl@seo.ir ارسال کند. فایل پاورپوینت مقالات تایید شده توسط کمیته علمی نهایتا باید تا ۲۵ شهریور سال جاری ارسال شود.

تاکنون بیش از ۵۰۰ اندیشمند خارجی از بیش از ۴۰ کشور مسلمان و غیر مسلمان خارجی در این دوره‌ها شرکت کرده و از تجربیات فقه پویای شیعه جعفری در بازار سرمایه اسلامی بهره‌مند شده‌اند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده