تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۱۱۳۴
کد خبر: ۲۱۶۵۹۸
سرویس خبر : اجتماعی

گلایه‌های بازیکن سپاهان از اتفاقات بازی پرسپولیس با حریفان

‌می‌متالز - مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر در دیدار گل‌گهرسیرجان پنالتی گرفته می‌شد، بازی آن‌ها با پرسپولیس مساوی می‌شد.

به گزارش می‌متالز، امید نورافکن مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بازی خوبی مقابل ماشین سازی انجام ندادیم. باید بین تیم دوم و انتهای جدول فرق باشد، اما همانطور که سرمربی‌مان در کنفرانس گفته بود، تیم‌های بزرگ هم ممکن است حذف شوند.

وی ادامه داد: از محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی‌فر تشکر می‌کنم که توانستند با پاس گل و گل‌شان این سه امتیاز را برای‌مان به دست آورند. پنج روز زمان داریم و باید خوب استراحت و ریکاوری کنیم تا آماده و بهتر از این بازی مقابل پیکان عمل کنیم.

امید نورافکن با بیان اینکه رتبه دومی بد نیست، افزود: شاید این مکان برای خیلی‌ها خوب باشد، اما ما هفته‌ها صدرجدول بودیم و لیاقت قهرمانی را داریم. در بازی پرسپولیس مقابل مس و گل گهر اشتباهات داوری برای پیروزی‌شان تاثیرگذار بود، اما ما سعی می‌کنیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم و خوب ریکاوری کنیم تا بتوانیم بهتر از این عمل کنیم.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر برای گل‌گهر پنالتی گرفته می‌شد، بازی‌شان با پرسپولیس مساوی می‌شد و بازی قبل‌شان هم همینطور بود و این اعتراضات به حق است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده