تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۴۶۵
کد خبر: ۲۱۶۸۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان سفر به استان کرمانشاه انجام شد؛

بازدید معاون وزیر صمت از انبار ذخیره کالا در استان کرمانشاه/ دیدار رییس سازمان حمایت با امام جمعه کرمانشاه

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در جریان سفر به استان کرمانشاه از انبار کالا‌های ذخیره شده در استان کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، عباس تابش در این بازدید، گفت: وجود کالا در انبار موجب ثبات قیمت‌ها و در نتیجه حفظ آرامش بازار خواهد شد.

وی در ادامه به نقش تحریم در افزایش قیمت تمام شده کالا اشاره کرد و افزود: علاوه بر تحریم، کرونا و خشکسالی نیز در قیمت تمام شده دخیل بوده که با ذخیره سازی به موقع کالا از کمبود آن جلوگیری شده است.

معاون وزیر در پایان تاکید کرد: ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای هوشمند در ثبات و امنیت غذایی کمک می‌کنند و در کاهش بخشی از هزینه کالا برای مصرف کننده تاثیر گذار است.

دیدار رییس سازمان حمایت با امام جمعه کرمانشاه

همچنین در جریان این سفر یک روزه، رییس سازمان حمایت با امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

تابش در این نشست ضمن تشکر از امام جمعه کرمانشاه به خاطر حمایت از حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت گفت: تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان بر اساس سیاست شورای کار و بر اساس شاخص‌های معین به واحد‌هایی اعطا می‌شود که تمامی شاخصه‌های مدنظر را رعایت کرده باشند.

وی ادامه داد: به خاطر شرایط کرونا از سال گذشته همایش اعطای تندیس به واحد‌های برتر لغو و این امر به صورت حضوری انجام می‌پذیرد که شرکت روژین تاک کرمانشاه موفق به دریافت این تندیس شده است.

در پایان این جلسه، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تشکر از فعالیت‌های سازمان حمایت و سازمان صمت در جهت انجام وظایف، افزود: هر اقدام و عمل و کاری که برای تقویت اقتصادی نظام و انقلاب و در کل رضایت مردم انجام شود بسیار خوب و ارزنده بوده و باید با تمام توان در این امر مهم گام برداشته شود.

در ابتدای این جلسه، دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه درخصوص جایگاه سازمان حمایت و وظایف آن گزارشی را به امام جمعه ارائه نمود و افزود: مجموعه سازمان حمایت وظایف ویژه‌ای در خصوص پشتیبانی از انبار‌ها دارد.

وی ادامه داد: امروز انبار جدید افق کورش توسط رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در شهرک صنعتی بیستون افتتاح می‌شود که دارای ظرفیتی در حدود ۲۰۰۰ تن است و توانایی نگهداری کالا را به یک ماه در این مجموعه افزایش می‌دهد و این امر می‌تواند به کاهش دغدغه مردم کمک نماید.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده