تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۴۱
کد خبر: ۲۱۷۶۷۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت امروز رانا پلاس در بازار / سورن پلاس چقدر شده است؟

‌می‌متالز - در طرح جدید پیش فروش خودرو که امروز آغاز می‌شود، دو خودرو رانا پلاس و سورن پلاس هم در لیست فروش هستند که یک سال دیگر تحویل خواهد شد. این دو خودرو در بازار چقدر قیمت دارند؟

به گزارش می‌متالز،  در طرح جدید پیش فروش خودرو که امروز آغاز می‌شود، دو خودرو رانا پلاس و سورن پلاس هم در لیست فروش هستند که یک سال دیگر تحویل خواهد شد. این دو خودرو در بازار چقدر قیمت دارند؟

طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو رانا پلاس در اولین لیست قیمتی امروز ۲۲۵ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه ۱۰۲ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو سورن پلاس در اولین لیست قیمتی امروز ۲۷۵ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه ۹۰ میلیون تومان اعلام شده است.

خودروسازان سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌های پیش‌فروش زیان می‌دهند. با وجود این ادعای خودروسازان، اما همچنان آن‌ها اصرار به ادامه این طرح دارند و همچنان این رانت‌ها در قالب یارانه به عده‌ای خاص از مشتریان داده می‌شود.

امروز نیز پیش‌فروش جدید بزرگترین خودروساز دولتی کشور آغاز خواهد شد که جزئیات آن را می‌توانید در گزارش آغاز پیش‌فروش ایران‌خودرو جدید بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده