تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۲۱۷۷۵۳
سرویس خبر : انرژی

درخواست بیش از ۱۰۰ هزار نیروی شرکتی وزارت نفت: همسان‌سازی حقوق و مزایا باید اجرا شود/ پیمانکاران حذف شوند

‌می‌متالز - نیرو‌های پیمانکاری و شرکتی وزارت نفت با ایجاد یک کمپین در فضای مجازی، خواستار حذف کامل پیمانکاران و شرکت‌های واسطه‌ای و همسان‌سازی حقوق و مزایا شده اند.

به گزارش می‌متالز، نیرو‌های شرکتی وزارت نفت خواستار حذف پیمانکاران شدند.
 نیرو‌های پیمانکاری و شرکتی وزارت نفت با ایجاد یک کمپین در فضای مجازی، خواستار حذف کامل پیمانکاران و شرکت‌های واسطه‌ای شدند.

متن این کمپین از این قرار است:

«احتراما ما قریب یکصد و پنج هزار نفر از کارکنان شرکتی (ارکان ثالث حجمی و غیرحجمی) شاغل در شرکت‌های دولتی تابعه وزارت نفت اعم از شرکت گاز، نفت، حفاری، پالایش، پخش فرآورده‌های نفتی از مسئولین استدعا داریم:

۱. یکبار برای همیشه با قانونگذاری صحیح و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی وزارت نفت و با حذف شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو برای دستگاه‌های دولتی دست پیمانکاران را از حقوق ما کوتاه نمایند چراکه هیچ دلیل عقلی و شرعی وجود ندارد نیروی شرکتی که ده سال از عمر و جوانی خود را صرف خدمت به کشور نموده و سی سال هم به او در دستگاه مربوطه نیاز است به صورت شرکتی مشغول بکار بوده و حقوق خود را با واسطه دریافت نماید و بخشی از این حقوق به جیب پیمانکاری برود که نه شرکت دانش بنیان دارد و نه در تولید، و نه در مسائل عمرانی کشور هیچگونه نقشی ندارد و صرفا نقش دلال و واسطه حقوق ما را دارد.

۲. ما در ادارات دولتی دوشادوش بقیه کارکنان خدمت می‌کنیم و عینا کار و ماموریت مشابهی داریم چرا باید وقتی دو نفر ماموریت و کار یکسان دارند حقوق‌های با اختلاف سه برابر دریافت نمایند؟ استدعا داریم نظام عادلانه پرداخت در دستگاه‌های اجرایی کشور جاری گردد و حقوق، مزایا و پاداش کارکنان شرکتی با دیگر کارکنان همسان‌سازی گردد.»

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده