تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۷
بازدید: ۷۸۰
کد خبر: ۲۱۷۸۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش‌بینی بورس امروز ۲۱ تیر

‌می‌متالز - درباره پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ تیر کارشناس بازار سرمایه معتقد است: در روز‌های آینده به نظر می‌رسد با توجه به جو کلی بازار نماد‌های گروه‌های سیمانی، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نماد‌هایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نماد‌های کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی را داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، علی عصاری، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو درباره روند فعلی بازار سهام اظهار کرد: روز گذشته خبری از سمت مدیرعامل توانیر به کارخانجات سیمانی و فولادی مبنی بر توقف تولید تا دو هفته برای کنترل برق مصرفی این کارخانجات منتشر شد که تاثیر آن بر روی این صنایع به سرعت خود را نشان داد، اما به نظر می‌رسد این اخبار تاثیر بسزایی در روند نماد‌های فولادی و سیمانی نگذاشته‌اند.

او می‌گوید: در حال حاضر بیشترین تاثیر را اخبار سیاسی حاکم بر جو کلی کشور بر روی بازار سرمایه می‌گذارد و به نظر می‌رسد اثرگذاری این اخبار در بازار تا ۵۰ درصد هم می‌رسد که به هیجان در بازار منتج می‌شود.

عصاری تشریح کرد: صنایع رو به رشد با ظرفیت تولید بالا و تک سهم‌های بازار که براساس عرضه و تقاضا روند آن‌ها مشخص می‌شود دو رکن اساسی دیگری‌اند که در تعیین راه بازار موثر هستند و به عبارت دیگر می‌توانند راه بازار را مشخص کنند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده