تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۲۱۷۷۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت بیت‌کوین باز هم سقوط کرد

‌می‌متالز - ارز‌های دیجیتال جهانی در معاملات امروز با کاهش قیمت روبرو شدند.

به گزارش می‌متالز، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال کاهش نسبی را به ثبت رساند. هم‌اکنون بیت کوین با قیمت ۳۳ هزار و ۴۹۷ دلار در حال معامله است که نسبت به دیروز همین موقع ۰.۶۹ درصد پایین‌تر است.

قیمت کنونی بیت کوین نسبت به هفته پیش هم حدود ۶ درصد افت داشته و ارزش کل بازار آن به ۶۲۸ میلیارد دلار رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۴ هزار بیت کوین به ارزش ۲۰ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده که از این منظر کمترین حجم معاملاتی روزانه طی چند ماه اخیر به شمار می‌رود.

تعداد بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۹۳ عدد رسید.

همانند بیت کوین، اتریوم هم یک درصد ریخت و قیمت آن هم اکنون ۲۰۹۷ دلار است. باینانس کوین، اما ۰.۹۶ درصد بالا رفت و ۳۱۶ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو ۰.۳ درصد، و ریتل هم ۰.۶ درصد افت قیمت داشتند و به ترتیب ۱.۳۳ دلار و ۶۲ سنت در حال معامله هستند.

دوج کوین، اما بیشترین افت قیمت را امروز به ثبت رساند و برخلاف دیروز که بیش از ۶ درصد رشد کرده بود، حالا ۲۱ سنت قیمت‌گذاری شده است. تعداد کل ارز‌های مجازی جهان هم امروز به ۱۰ هزار و ۸۲۸ نوع رسیده و ارزش کل بازار نیز ۱۳۸۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

در این بازار از دیروز تا امروز ۵۴ میلیارد دلار پول جابجا شده که از نظر پایین بودن حجم طی چند ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده