تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۲۱۸۲۸۳
سرویس خبر : انرژی
کریمی:

اولویت‌بندی دقیق‌تری برای تامین برق واحد‌های تولیدی و مصارف خانگی انجام شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: باید با توجه به اهمیت و نیاز کشور به محصولات تولید شده توسط هر واحد‌های تولیدی درباره برق آن واحد تصمیم‌گیری شود تا در آینده شاهد آشفتگی بازار به دلیل کمبود کالا ناشی از کاهش تولید نباشیم.

به گزارش می‌متالز، علی اکبر کریمی درباره قطعی برق واحد‌های تولیدی، گفت: در شرایط کنونی باید تامین برق تمامی بخش‌ها از جمله واحد‌های تولیدی، مراکز درمانی و... را با هم مورد توجه قرار داد، صدور حکمی کلی در این زمینه اقدام قابل قبولی نیست به طور مثال اینکه مطرح شود که تنها مصارف خانگی اهمیت دارند و سایر بخش‌ها در اولویت نیستند را نمی‌توان پذیرفت.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واحد‌های صنعتی ماهیت‌های مختلفی دارند، افزود: باید با توجه به اهمیت و نیاز کشور به محصولات تولید شده توسط هر واحد‌های تولیدی درباره برق آن تصمیم‌گیری کرد تا در آینده شاهد آشفتگی بازار به دلیل کمبود کالا ناشی از کاهش تولید نباشیم.

قطعی برق مصارف خانگی موجب تشدید خرابی لوازم خانگی شده است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: قطعی برق مصارف خانگی نیز مشکلات مختلفی از جمله خرابی لوازم خانگی و... برای مردم ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای تامین برق واحد‌های تولیدی، ادامه داد: باید اولویت‌بندی دقیق‌تری برای تامین برق واحد‌های تولیدی و مصارف خانگی انجام شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده