تاریخ: ۲۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۲۳۲۸
کد خبر: ۲۱۸۳۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

"کاوه" ۱۴۰۰ ریال به ازای هر سهم در مجمع عمومی سود تقسیم کرد

‌می‌متالز - در مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) مصوب شد که به ازای هر سهم مبلغ ۱۴۰۰ ریال به عنوان سود سهام بین سهامداران تقسیم شود.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴ با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس "علی دهاقین" مدیرعامل شرکت به ارایه گزارش یکساله هیات مدیره پرداخت و پس از آن گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارایه و مورد تایید مجمع عمومی قرار گرفت. همچنین در بخش دیگری از این مراسم که به صورت آنلاین پخش می‌شد، به پرسش‌های سهامداران از سوی رئیس مجمع، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پاسخ داده شد.

در پایان این مراسم، پس از تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹، سهامداران به تقسیم ۱۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم رای دادند که به تصویب مجمع عمومی رسید.

شایان ذکر است، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۹۹، موفق به تحقق سود خالص ۳۴۴۲ میلیارد تومانی شده بود که نسبت به سال ۹۸، رشد قابل توجه ۲۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
سهامدارا باید سود نقدی رو تایین کنه !هیئت مدیره با توجه به سود خالص شرکت و نرخ دلار سال مالی سپری شده سود نقدی رو تایین میکنه اون به حساب سجام واریز باید واریز کنه‌
عناوین برگزیده