تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۴۴۴
کد خبر: ۲۱۹۵۳۱
سرویس خبر : اجتماعی

مستمری مددجویان بهزیستی واریز شد؟

‌می‌متالز - قرار بود مستمری مددجویان بهزیستی ۳۱ تیرماه واریز شود. اما حالا برخی می‌گویند مستمری ماهانه بهزیستی به حسابشان واریز شده و برخی دیگر می‌گویند این ماه هم واریز‌ی‌های تاخیر داشته و هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش می‌متالز، چند ماهی است که مستمری مددجویان بهزیستی با تاخیر واریز می‌شود. این ماه هم قرار بود هم مستمری ماهانه مددجویان واریز شود و هم عیدی آنها.

این وعده‌ای است که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده و گفته بود با دو عیدی مطرح شده برای معلولان و مددجویان بهزیستی موافقت شده است.

اما حالا برخی از مددجویان بهزیستی می‌گویند نه مستمری ماهانه آن‌ها واریز شده و نه عیدی‌ای که دولت وعده داده بود. اما برخی دیگر می‌گویند شب گذشته مستمری ماهانه را دریافت کرده‌اند. به عبارتی گویا واریزی‌ها از اول مرداد ماه آغاز شده است. اگرچه هنوز هم بسیاری می‌گویند پولی به حساب آن‌ها نیامده است.

براساس خبری که در کانال تلگرامی ناشنوایان منتشر شده، مستمری مددجویان بهزیستی در تیرماه ۱۴۰۰ به حساب آن‌ها واریز شده است.

آنچه در ادامه می‌آید پیام برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز در خصوص واریز مستمری‌هاست.

مستمری تیرماه مددجویان واریز شد!
«آقا واریز شد الان بخدا الان موجودی گرفتم بالاخره ریختن همه بدانید!»

«ساعت ۹/۴۳دقیقه امشب واریزشد برید برای ۲ روز خوش باشید ۲۸ روز دوباره انتظار بکشیم برای چندرغاز!»

«بله مستمری ساعت ۹شب تیرماه بالاخره واریز شد مشکلات حل و فسخ شد.»

«الحمدالله واریزشد!»

«سلام الان ساعت ۱۰ شب ۳۱ تیرماه هست و مستمری برای بعضیا واریز شده آیا کسی هست که براش واریز نشده؟»

«دیشب برا‌ی عده‌ای واریز شد»

«مددجویان کمیته امداد دو روز قبل در ۲۹ تیرماه واریز شد، ولی مستمری مددجویان بهزیستی در ۳۱ تیر ماه هنوز واریز نشده»

عیدی پیشکش، مستمری ماهانه هم واریز نشد!
«سلام مگر قرار نبود ۳۱تیر واریز بشه پس چی شد عید قربان شرمنده خونواده شدیم لااقل روحرفتون باشید ماگرفتاریم کم توانیم کسی رو نداریم کمک کنه مارو لطفا امروز واریز کنید.»

«توروخدا واریز کنید دوروزه پول نون نداریم. بچه کوچیک داریم تاکی گولش بزنیم رنگ گوشت وبرنج ک نمی‌بینیم لااقل بااین چندرغاز نون بخریم.»

«واریز نشده معلوم نیست کی واریز کنن!»

«سلام امروز ۳۱تیراست پس چرا مستمری هارا واریز نمیکنید لطفا واریز کنید احتیاج داریم شورش را دیگه در آوردین بخدا»

«چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی یک مددجوی بهزیستی مگه چقدره که اون هم هر وقت مقامات بهزیستی خواستند به حساب مددجویان می‌ریزند؟»

«وقتی چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی هر ماه به موقع واریز نمیشه عیدی چه وعده‌ایه؟! کمتر با اعصاب معلولین و‌زنان سرپرست خانواده بازی کنید.»

«مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ ام هر ماه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب دو نهاد و سازمان بهزیستی واریز میشه تا بهزیستی هم به حساب مددجوهاش واریز کنه، ولی الان ۱ مرداد ۱۴۰۰ هست هنوز از واریز مستمری کم تیرماه خبری نیست.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده