تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۲۱۹۶۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«فملی» ۲۸ تومان سود نقدی تقسیم کرد

‌می‌متالز - در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، سود نهایی ۲۸ تومان به ازای هر سهم تعیین شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مس برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه با حضور ارکان مجمع از جمله هیئت رئیسه، سهامداران عمده، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی در محل شرکت ملی صنایع مس ایران به صورت آنلاین و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس شامل استماع گزارش عملکرد هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد حساب‌ها و عملکرد سال مالی مذکور، بررسی و تصویب ترازنامه و سایر صورت‌های مالی مربوط به این سال، تصمیم‌گیری در خصوص سود تقسیمی، انتخاب اعضای هیات مدیره، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی ۱۴۰۰ بود.

علاوه بر این با تصویب مجمع عمومی روزنامه کثیرالانتشار «دنیای اقتصاد» و روزنامه «جهان صنعت» به عنوان روزنامه رسمی شرکت مس در سال مالی ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

همچنین موسسه حسابرسی ایران مشهود همچنان به عنوان حسابرس قانونی این شرکت انتخاب شد و شرکت موسسه دش و همکاران به عنوان علی البدل مشخص شد.

در پایان این جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین، شرکت فولاد مبارکه و شرکت سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی به عنوان هیأت‌مدیره جدید شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی شدند.

شایان ذکر است، طبق اظهار نظر حسابرس بعد از نه سال صورت‌های مالی شرکت در سال ۹۹ بند حسابرس نداشت.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده