تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۳۹۳
کد خبر: ۲۲۰۰۲۳

اولین رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - اولین رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی و تجلیل از کسب و کار‌های دارای رتبه اعتماد برتر، روز سه شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، به اطلاع می‌رساند اولین رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی و تجلیل از کسب و کار‌های دارای رتبه اعتماد برتر، با حضور مدیران ارشد وزارت صمت، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان مدیریت صنعتی و مدیران کسب و کار‌های الکترونیکی مطرح برگزار می‌شود.

این رویداد ملی، روز سه شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۶/۳۰ برگزار خواهد شد که به صورت زنده نیز از طریق برخی پلتفرم‌های آنلاین (نظیر صفحه مربوطه در اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/ec_rating و همچنین وبسایت نمایشگاه مجازی ایران به آدرس https://iranvirtualexpo.com)، قابل مشاهده برای عموم خواهد بود؛ لذا از کلیه صاحبان کسب و کار‌های الکترونیکی و علاقمندان به این حوزه دعوت بعمل می‌آید تا در این رویداد ملی به صورت آنلاین شرکت نمایند. اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات این رویداد ملی و نحوه شرکت در آن، در وب سایت " رتبه بندی کسب و کار‌های اینترنتی" به آدرس ecrating.ir در دسترس می‌باشد.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)

عناوین برگزیده