تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۲۲۰۰۳۷
سرویس خبر : صنایع کوچک

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۲۲ واحد صنعتی استان سمنان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۲۲ واحد تولیدی صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل در دویست و نود و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر افزود: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۱۸۲ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۵هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی تصریح کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۲هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۹۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی توسط بانک‌ها، ۲۲ واحد به ارزش حدود یکهزار و ۸۲۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۷۱ واحد به ارزش حدود ۸۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می‌باشد.

تشنه دل اضافه کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یکهزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به ۵۷ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۳ واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: ارائه آخرین ابلاغیه‌ها و آئین نامه‌های دریافتی مربوط به کارگروه و گزارشی از وضعیت فضای کسب و کار استان مربوط به سه ماهه گذشته سال جاری از دیگر دستور کار این نشست بود.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)

عناوین برگزیده