تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۲۲۰۱۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
عملکردی قابل قبول فولادساز اصفهانی در کسب درآمد؛

سبد گرم "فولاد" درآمدزا‌ترین محصول تیرماه

‌می‌متالز - عمده درآمد شناسایی‌شده فولاد مبارکه اصفهان در تیرماه را «سبد محصولات گرم» به میزان ۵۴.۹۴۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۱۱۴.۲۱۲ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده خود را نیز بالغ‌بر ۲۰۹ هزار میلیارد ریال شناسایی کرده، میزان درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد مبارکه در تیرماه از محل فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

سبد گرم

فولاد مبارکه اصفهان در ۴ ماهه گذشته میزان درآمدی که به ثبت رسانده برابر با ۴۵۰.۸۶۵ میلیارد ریال بوده که بیشترین سهم را در این درآمد حاصل‌شده در اردیبهشت‌ماه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از محل فروش محصولات حاصل‌شده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۴ درصدی را تجربه کرده است.


درآمد‌های "فولاد مبارکه اصفهان" در تیرماه ۱۴۰۰

سبد گرم

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد مبارکه اصفهان در تیرماه سال جاری توانسته از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد ۱۳۴ درصد رشد بوده و نسبت به ماه گذشته نیز با کاهش درآمد اندک ۶ درصدی مواجه بوده، عمده درآمد شناسایی‌شده این شرکت فولادی از بخش «محصولات گرم» به میزان ۵۴.۹۴۰ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی را نیز «محصولات سرد» با ۲۸.۱۱۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

سبد گرم

بیشترین نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان را بخش «محصولات پوشش‌دار» با ۲۴۸.۷۵۵.۰۳۷.۰۳۷ ریال به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش نرخ داشته، همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز نرخ محصولات پوشش‌دار نزدیک به ۴ درصد افزایش پیداکرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده