تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۲۵
بازدید: ۱۰۲۸
کد خبر: ۲۲۰۲۲۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش فوری فیدلیتی به تعویق افتاد / افزایش ۲۲۵ میلیونی قیمت فیدلیتی؟

‌می‌متالز - قرار بود دومین مرحله فروش فوری خودروی فیدلیتی پنجم مرداد ماه باشد، اما به دلیل تعطیلی شش روزه تهران، این طرح به تعویق افتاد و قرار است دوازدهم مرداد ماه برگزار شود. اما شرایط خرید فوری خودروی فیدلیتی چیست و قیمت آن چقدر است؟

به گزارش می‌متالز، فروش خودروی فیدلیتی، محصول گروه بهمن، از سه شنبه ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود. در این طرح دو مدل ۵ و ۷ نفره خودروی فیدلیتی به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

قیمت نقدی خودروی فیدلیتی در مدل ۵ سرنشین ۶۵۵ میلیون تومان و در مدل ۷ سرنشین ۶۷۰ میلیون تومان و زمان تحویل این خودرو، شهریور ۱۴۰۰ است.

آنگونه که گروه خودروسازی بهمن اعلام کرده این محصول در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه خریداران عرضه می‌شود.

مقایسه قیمت دلاری و ریالی فیدلیتی

فیدلیتی یک خودرو ساخت چین و یکی از محصولات زیرمجموعه چری است. نام این برند در چین، جتور است. اما قیمت این خودرو در چین چقدر است؟ قیمت چری جتور X۷۰ در بازار چین از ۷۰ هزار یوآن شروع شده و حداکثر به ۱۰۰ هزار یوآن می‌رسد. در حالیکه قیمت جتور X۷۰S بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار یوآن است.

یعنی ارزش دلاری این خودرو بین ۱۶ تا ۱۸ هزار دلار است که با محاسبه دلار ۲۵ هزار تومانی حدود ۴۳۰ تا ۴۴۰ میلیون تومان می‌شود. اما قیمتی که برای فروش فوری این خودرو اعلام شده بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان است. به عبارتی این خودروی چینی در بازار ایران ۲۲۵ میلیون تومان گرانتر از قیمت دلاری آن است.

اما مشخصات فنی خودروی فیدلیتی چیست؟ فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است که جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو ۷ دارد. موتور فیدلیتی ۱.۵ لیتری است و دقیقا همان موتوری است که مدیران خودرو، برای خانواده چری آریزو و چری تیگو از آن‌ها استفاده می‌کند.

متقاضیان برای خرید فوری فیدلیتی می‌توانند به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

دیگر مشخصات این خودرو را در جدول زیر می‌بینید:

فروش فوری فیدلیتی به تعویق افتاد / افزایش ۲۲۵ میلیونی قیمت فیدلیتی؟

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده