تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۲۰۸۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
بارگیری درآمد ۲۶میلیارد تومانی از هلدینگ پر مدعا؛

سیمانی‌های "غدیر" اینبار کیسه‌ها را به انبار برگشت نزدند

‌می‌متالز - میزان تقاضای مقابل سیمان‌فروش‌های غدیر معادل ۶۳ هزار و ۲۳۰ بود و البته معامله این سیمانی‌ها ۵۳ هزار و ۴۲۰ تومان بالغ شد.

به گزارش می‌متالز، سیمانی‌های غدیر که در هفته گذشته دست‌خالی از مقابل مشتریان گذر کردند در هفته نخست مردادماه توانستند تولیدات خود را به مقصد مشتریان بارگیری کنند.

در هفته گذشته، ارزش نقدی معاملات به ۲۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان رسید و مجموعا سیمانی‌های غدیر عرضه‌ای در حجم ۱۲۰ هزار و ۶۵۰ تن را آماده فروش داشتند.

میزان تقاضای مقابل سیمان‌فروش‌های غدیر معادل ۶۳ هزار و ۲۳۰ بود و البته معامله این سیمانی‌ها ۵۳ هزار و ۴۲۰ تومان بالغ شد.

سیمان کردستان

سیمانی‌های

در بررسی نخستین سیمان فروش غدیر، سیمان کردستان با ۵ کالا در سبد سیمانی خود به رینگ معاملات تالار نقره‌ای گام گذاشته بود که توانست درآمدی ۶ میلیارد تومانی را از فروش ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن انواع کالای خود بدست آورد.

سیمان دشتستان

سیمانی‌های

این سیمان فروش با عرضه سیمان تیپ ۲ گام در معاملات این بازار گذاشت و نهایت نزدیک به ۲ میلیارد تومان فروش را بدست آورد.

سیمان سپاهان

سیمانی‌های

با نگاهی به دیگر سیمان ساز «غدیر» می‌توان به ۲ کالا در سبد این شرکت سیمانی اشاره داشت و از معامله ۱۸ هزار و ۸۰ تنی، درآمدی ۸ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومانی را بدست آورد.

سیمان سفید شرق

سیمانی‌های

این شرکت سیمانی تنها با یک کالا وارد گود معاملات بورس کالا شد و ۲ هزار و ۲۴۰ تن نیز معامله را به نام خود ثبت کرد؛ سیمان سفید شرق، ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان درآمدزایی را برای این شرکت به ثبت رساند.

سیمان شرق

سیمانی‌های

سیمان شرق نیز در معاملات هفته گذشته خود توانست بیش از ۷ میلیارد تومان درآمد را برای خود به دست بیاورد اما؛ نکته قابل توجه آنجاست که میزان معاملات این شرکت کمتر از نصف میزان عرضه‌ها است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده