تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۸
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۲۲۲۳۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای حمایت از تولید کنندگان؛

رئیس سازمان صمت استان قزوین از ۲ واحد صنعتی بازدید کرد

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان قزوین به همراه معاون امور صنایع سازمان از ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی البرز در راستای حمایت از تولید کنندگان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، عزیزاله افضلی در جریان بازدید از واحد‌های صنعتی گفت: با توجه به فشار حداکثری ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی، رفع مشکلات واحد‌های مشکل دار این استان در راستای بهبود و تثبیت تولید و اشتغال ضروری است.

وی افزود: واحد‌های صنعتی و تولیدی ما توانسته‌اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی شوند.
وی اظهار داشت: هدف ما از این بازدید‌ها شناسایی نقاط ضعف و قوت واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید در واحد‌ها است.
رئیس سازمان صمت استان قزوین از فعالان صنعتی استان خواست، زمینه بهره مندی از ظرفیت‌های استان در جهت رونق اقتصادی را فراهم کنند.
رئیس سازمان صمت قزوین از شرکت سرامیک البرز تولید کننده انواع کاشی و سرامیک همچنین شرکت یونیلیور تولید کننده انواع شوینده واقع در شهر صنعتی البرز بازدید کردند.
مدیران این شرکت‌ها نیز در جریان بازدید رئیس سازمان صمت به بیان ظرفیت‌ها، مسایل و مشکلات واحد تولیدی خود پرداخته و برای حل آن‌ها دستور‌های لازم را دریافت کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده