تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۲۲۴۴۲۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خودرو‌های صفر با قیمت میلیاردی در بازار کدامند؟

‌می‌متالز - بنا بر داده‌های سایت دیوار و قیمت خودرو‌های گران قیمت در بازار خودرو، فهرستی از خودرو‌های گران قیمت با قیمت بالای یک میلیارد تومان به دست آمده است. اما خودرو‌های میلیاردی در بازار ایران کدامند؟

به گزارش می‌متالز، بر اساس قیمت‌ها و خودرو‌ها موجود در جدول زیر، هیوندای النترا ۲۰۰۰ cc با قیمت یک میلیارد و ۳۳ میلیون تومان و خودروی بی‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۲۰ i با قیمت دو میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان در بین خودرو‌های زیر ارزان‌ترین و گران‌ترین خودرو‌ها هستند.

رنو تلیسمان E۳ و هیوندای سوناتا LF هیبرید GLS خودرو‌هایی هستند که با قیمت حدودی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

خودرو‌های هیوندای توسان کیا اپتیما هیبرید، ۲۰۰۰cc و کیا اپتیما هیبرید در کانال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

قیمت خودرو‌های تویوتا C-HR هیبرید دو میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان، رنو کولیوس نسل دوم دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و خودرو‌های هیوندای سانتافه ix ۴۵، ۲۴۰۰cc و نیسان ایکس تریل اتوماتیک دو میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان ثبت شده است.

هیوندای آزرا گرنجور ۲۴۰۰ cc با قیمت دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و خودرو بی‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۲۰ i با قیمت دو میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان ثبت شده‌اند که گران‌ترین خودرو‌ها در بین خودرو‌های جدول زیر هستند.

در جدول زیر خودرو‌های صفر بالای یک میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید. (قیمت خودرو‌ها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

خودرو‌های صفر با قیمت میلیاردی در بازار کدامند؟

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده