تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۳۴۰۹۱
سرویس خبر : صنایع کوچک
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است.

به گزارش می‌متالز، اخلاق محمدیان، اظهار کرد: شرکت‌های تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان مطالباتی از شرکت‌های نفتی دارند که باید به آن‌ها پرداخت شود.

وی با بیان این‌که مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است، افزود: ممکن است به تعداد بسیار کمی از واحد‌ها این مطالبات پرداخت شده باشد، اما حجم این مطالبات بالا است و واحد‌های بسیاری همچنان در این زمینه مشکل دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: عدم پرداخت این مطالبات از سوی صنایع نفتی باعث شده تا واحد‌ها با مشکلات متعددی در زمینه تامین نقدینگی، وضعیت توسعه، شرایط تولیدی و... مواجه شوند.

محمدیان عنوان کرد: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحد‌های تولیدی خوزستان از شرکت‌های نفتی در خوزستان هستیم تا واحد‌ها بتوانند به فعالیت‌های تولیدی خود در این شرایط دشوار اقتصادی ادامه دهند.

وی افزود: علی‌رغم پیگیری‌های فراوان، پرداخت مطالبات واحد‌های تولیدی از سوی شرکت‌های نفتی هنوز محقق نشده و این مساله باعث بروز مشکلات سنگینی برای صنایع کوچک استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: حل مشکل پرداخت مطالبات واحد‌های تولیدی کوچک در خوزستان قطعا زمینه رونق و توسعه فعالیت این واحد‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده