تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۲۳۵۸۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
هفته جاری صورت می‌گیرد؛

حضور روسای سازمان امورمالیاتی و صندوق توسعه ملی در کمیسیون اقتصادی مجلس

‌می‌متالز - نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با روسای سازمان امورمالیاتی و صندوق توسعه ملی هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یک‌شنبه (۲۳ آبان ماه) الی سه شنبه (۲۵ آبان ماه) برگزار می‌‎شود.

بر همین اساس اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز یک شنبه با معاون اقتصادی سازمان بسیج به مناسبت هفته بسیج سازندگی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت نظام مالیاتی کشور و برنامه‌ها و رویکرد دولت سیزدهم در این خصوص نشست مشترکی برگزار خواهند کرد. از طرفی اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی نیز در جلسه روز یک شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب خواهند شد.

نشست با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و استماع برنامه‌های ارائه شده و جلسه کارگروه مشترک بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات و الحاقات بعدی دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس است.

همچنین اعضای کمیسیون اقتصادی روز سه شنبه با رئیس و هیات عامل صندوق توسعه ملی به منظور بررسی آخرین گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی و برنامه‌های پیشنهادی دولت سیزدهم در این خصوص و بررسی گزارش ناظران مجلس شورای اسلامی در مجامع، شوراها، هیات‌ها مرتبط با کمیسیون اقتصادی نشست مشترکی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده