تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۴۳۳
کد خبر: ۲۳۵۹۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

ضرورت احیاء شورای تعامل در بخش معدن استان سمنان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت این استان خواستار احیا مجدد شورای تعامل در بخش معدن شد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل در جلسه شورای اداری سازمان صمت استان سمنان گفت: در دولت مردمی و ایران قوی سبک مدیریت جهادی با زیست بوم مدیریتی کشور مطابقت دارد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت این استان و بیان مشکلات موجود در این بخش‌ها افزود: در برخی از شهرستان‌های استان سمنان، این سازمان ساختار و چارت رسمی ندارد که این مسئله برای انجام ماموریت‌های این مجموعه مشکل آفرین است.

وی با اشاره به مرکز تمرکز صنایع در غرب این استان گفت: در این منطقه نیروی انسانی بسیار کمی در اداره صمت شهرستان گرمسار در حال انجام وظیفه می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه خواستار احیا مجدد شورای تعامل در بخش معدن شد و افزود: با توجه به فعالیت این شورای در سنوات گذشته، احیا مجدد آن می‌تواند تاثیر بسزایی در رضایتمندی مردم از این سازمان ایفا نماید.

نقش اساسی سازمان صمت در تحقق شعار سال

در ادامه این جلسه سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، با اشاره به نقش اساسی سازمان صمت در تحقق شعار سال، این سازمان را یکی از مجموعه‌های اداری عنوان کرد که بیشترین ارتباط و تعاملات را با مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه بحث بازار یکی از مباحث بسیار مهم کشور است تصریح کرد: احیا واحد‌های راکد و نظارت بر بازار ۲ وظیفه اصلی سازمان صمت می‌باشد و لازم است کارشناسان این سازمان نظارت خود را بر بازار تشدید نمایند.

استاندار سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا در استان در حال حاضر یکی از مهمترین وظایف سازمان صمت، نظارت بر حوزه بازار در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد و در اینخصوص باید از وجود مردم و پتانسیل‌های عمومی جهت انجام مطلوب نظارت‌ها استفاده نمود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده