تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۸
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۳۶۲۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

هشدار مدیر عامل گاز استان به شرکت سیمان ایلام

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از صدور اخطار و هشدار لازم در خصوص قطع گاز شرکت سیمان ایلام خبر داد.

به گزارش می‌متالز، روابط عمومی شرکت سیمان در بیانیه‌ای غیر حرفه‌ای وقابل تامل خطاب به مسوولین ملی و استانی از قطعی گاز آن شرکت توسط شرکت گاز استان خبر داده است و بدون ذکر دلایل این قطعی و با کلی گویی مطلبی را در اختیار رسانه‌های قرار داده است همین امر سبب شد موضوع را از طریق گاز ایلام پیگیری کنیم.

عباس شمس‌الهی گفت: تعهدات و قرارداد‌های ما همه یک تیپ هستند و ما موظف به تامین گاز ۸ ماه در سال برای آن شرکت هستیم.

وی افزود: در سا‌ل‌های گذشته مشکلی بابت تامین گاز این شرکت نبوده و به رغم تعهد هشت ماهه، اما نسبت به تامین گاز آن اقدام نموده ایم، اما پیش بینی‌های جوی و محدودیت‌های امسال باعث شد از یک ماه پیش اخطار و هشدار قطع گاز را به شرکت سیمان اعلام کرده ایم که نسبت به تامین سوخت مورد نیاز خود اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: مذاکرات متعدد و مکاتبات مختلفی را با مدیران شرکت سیمان انجام داده ایم تا در صورت قطع گاز آنها، از پیش آمادگی برای تامین سوخت را داشته باشند.

شمس الهی با اشاره به بدهی‌های سیمان ایلام اشاره کرد و افزود: شرکت سیمان ایلام ۱۰ میلیارد تومان به شرکت گاز ایلام که متعلق به بیت المال است بدهی دارد.

وی با بیان اینکه پایداری گاز شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: برخی واحد‌های صنعتی نباید به بهانه تولید، اقدامات دیگر را انجام دهند و نزد افکار عمومی به گونه‌ای وانمود کنند که شرکت گاز بدون دلیل گاز آن‌ها را قطع میکند ما پایداری و تدوام گاز مشترکان خانگی برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده