تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۲۳۶۶۹۱
سرویس خبر : انرژی
حسین زهی خبر داد:

پیگیری تسریع در گازرسانی و برق رسانی در سراسر حوزه انتخابیه

‌می‌متالز - نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس از پیگیری تسریع در گازرسانی و برق رسانی در سراسر حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش‌های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مهندس شهنوازان بخشدار بخش پشتکوه باحضور درشهرک توحید آباد در مراسم نمازجمعه این روستا حضوریافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم گفت: روستائیان ما مردمی سخت کوش و تلاش گر هستند و باید مسوولان مشکلات آن‌ها را از نزدیک مورد بررسی قراردهند.

وی با اشاره به این مطلب که وظیفه ماست به درددل مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم بر داریم، تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مدیران و مسوولان هم وظیفه دارند پاسخ گوی این مطالبات باشند.

عضو مجمع نماینمدگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس با همه مشکلات، تحریم‌های ناجوانمردانه و فشار‌های اقتصادی که داریم، اما در انجام فعالیت‌های عمرانی در هیچ بخشی غفلت نکردیم و در بخش‌های مختلف عمرانی از قبیل مسیر‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه، آب، ارتقاء واحداث مراکز علمی، آموزشی و بهداشت، تسریع در گازرسانی و برق رسانی پیشرفت‌های چشمگیری در سراسر حوزه انتخابیه داشته ایم و درآینده‌ای نه چندان دور نتایج برای مردم محسوس خواهد شد.

گفتنی است؛ در ادامه این حضور میدانی نایب رئیس کمیسیون عمران از پروژه درحال اجرای روکش محور خاش ــ میرجاوه بازدید به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده