تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۷۸۸
کد خبر: ۲۳۹۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح و رونمایی از یادمان ۹ شهید گرانقدر شرکت سیمان شمال

می متالز - روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۳ طی مراسمی از یادمان شهدای شرکت سیمان شمال رونمایی شد.
افتتاح و رونمایی از یادمان ۹ شهید گرانقدر شرکت سیمان شمال

به گزارش می متالز، بمنظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان والامقام و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شرکت سیمان شمال با عنایت آقای مهندس صفریان نودهی مدیرعامل این شرکت که خود از رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهید می باشد، یادمان ۹ شهید این شرکت، در کارخانه احداث گردید تا یاد و خاطره شهیدان همواره در خاطر همکاران زنده باشد. چراکه کارخانه سیمان شمال قدمگاه ۹ شهید گرانسنگ: حاج حسین شکاری، حاج علی شکاری، فریدون دیانت پور، حسین زبردست، حسینعلی جهانشاهی، رستمعلی مسگر، سید جعفر سجادیان، غلامعلی سوارآبادی و عباس سالمی چکانی است.

این مراسم معنوی با رویکرد انقلابی و با حضور همه خانواده های معظم شهیدان، مدیران شهری و  محلی، آقای مهندس داداش مدیرعامل هلدینگ سیدکو،  آقای مهندس صفریان نودهی مدیرعامل شرکت سیمان شمال، مدیران، روسا و کارکنان این شرکت باشکوه هرچه تمامتر در کارخانه سیمان شمال برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواختن سرود جمهوری اسلامی آغاز و آنگاه فضا با ذکر نام ۹ شهید شرکت معطر و عرفانی شد. سپس و در ادامه مراسم آقای مهندس داداش در نطق کوتاهی اظهار داشت: امنیت، آرامش و اقتدار نظام اسلامی را مدیون حماسه شهیدان و خون پاک بر زمینه ریخته آن دلاور مردانیم. باید قدر بدانیم و همواره یاد و خاطره آنان را حفظ کنیم و ایستادگی و جوانمردی را از شهدا الگو بگیریم.

در پایان مراسم ضمن تجلیل از خانواده معزز شهیدان، هدایایی به محضرشان تقدیم گردید.

عناوین برگزیده