تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۳
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۴۱۵۰۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با هدف کمک به احیای صنایع و معادن راکد؛

طرح صنعت‌یار و معدن‌یار در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

‌می‌متالز - مسوول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: این سازمان طرح صنعت‌یار و معدن‌یار را با هدف کمک به احیای صنایع و معادن راکد و نیمه فعال و به منظور توسعه و شکوفایی این صنایع در دستور کار قرار داده است و این طرح به زودی در آذربایجان غربی اجرایی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا رضایار در میاندوآب اظهار کرد: بسیج مهندسین صنعت و معدن در راستای حمایت و جهش تولید دو برنامه مهم تدارک دیده و برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: در این راستا سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، طرح صنعت‌یار و معدن‌یار را با هدف کمک به احیای صنایع و معادن راکد و نیمه فعال و به منظور توسعه و شکوفایی این صنایع در دستور کار قرار داده است.

رضایار گفت: گروه‌های جهادی در واحد‌های صنایع و معادن حضور میدانی داشته و مسائل مشکلات را در چهار دسته طبق دستورالعمل احصا و دسته‌بندی می‌کنند.

مسوول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بعد از پایش و عارضه‌یابی واحد صنعتی به‌صورت میدانی، مشکلات بررسی و در زمینه مشاوره، تسهیل گری، رفع مشکلات و پیگیری اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

وی هم چنین با اشاره به تشکیل قرارگاه جهش تولید در آذربایجان غربی اظهار کرد: امید است در این قرارگاه‌ها اقدامی در بخش مشاوره و تسهیل گری و در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی برداشته شود.

منبع: اروم نیوز

عناوین برگزیده