تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۳
بازدید: ۹۱۰
کد خبر: ۲۴۳۴۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر مالی شرکت سیمان استهبان منصوب شد

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی حسین غلام زاده، مدیرعامل شرکت سیمان استهبان، فاطمه فلاح هکی به عنوان مدیر مالی مجموعه، منصوب گردید.

به گزارش می‌متالز، وی دانش آموخته‌ی رشته حسابداری از دانشگاه شیراز می‌باشد و سالیان متمادی فعالیت موثر در بخش مالی شرکت را، در کارنامه کاری خود دارد.

حسین غلام زاده در این راستا ضمن اشاره به نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین دارایی هر سازمان، افزود: بکارگیری نیروی جوان و تحصیل کرده همواره در دستور کار شرکت بوده و با پرورش نیرو‌های جوان توانسته ایم از وجود مدیران کارآزموده، متخصص و متعهد در مجموعه بزرگ تولیدی صنعتی سیمان استهبان بهره‌مند شویم.

وی به شرح وظایف مدیر مالی پرداخت و خاطرنشان کرد: مدیر مالی، مسوول سلامت مالی یک سازمان میباشد و می‌بایست ضمن ارائه برنامه مدون در جهت تخصیص بودجه شرکت بر اساس درخواست‌های اعلام شده از سوی سایر واحدها، با برقراری توازن و تناسب میان درآمد و هزینه‌های مجموعه، در جهت تحقق خط مشی و اهداف تعیین شده سازمان، گام موثری بردارد.

غلام زاده تصریح کرد: در امور مالی سیاست‌هایی وجود دارد که باید از سوی مدیریت و کارکنان ذیربط مورد توجه و پیگیری قرار گیرد. ارائه گزارش‌های مربوط به مسائل مالی و تدوین استراتژی در راستای اهداف بلند مدت سازمان، کنترل و نظارت بر نقدینگی شرکت بر اساس بودجه و اولویت بندی نیاز‌ها و اهداف مجموعه به منظور تخصیص بهینه نقدینگی، تعامل با نهاد‌های نظارتی و تسریع و تسهیل در امور محوله را میتوان نمونه‌ای از سیاست‌های واحد برشمرد.

مدیرعامل شرکت سیمان استهبان در پایان بیان داشت: امید است با همکاری تمامی پرسنل بخش مالی و سایر کارکنان شرکت بتوانیم نظم و انضباطی را که در این حوزه ایجاد شده با جدیت ادامه داده و در راستای
بهره برداری بهینه، مناسب و حداکثری از منابع مالی تلاش نماییم و در این راستا حضور شما مدیر متعهد در این مسوولیت خطیر با کوله بار گرانی از تجارب گرانقدر و سوابق ارزشمند، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش مجموعه سیمان استهبان باشد.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده