تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۴۳۹۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرمایه ۲ شرکت بورسی

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال دو شرکت بورسی درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کردند. بر این اساس شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن وشرکت صنعتی و شیمیایی رنگین درخواست افزایش سرمایه دادند.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال دو شرکت بورسی درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کردند. بر این اساس شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین درخواست افزایش سرمایه دادند.

هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) با نماد ثمسکن به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد افزایش سرمایه داد.

سرمایه فعلی این شرکت ۵۵۰ میلیارد تومان است و این شرکت درخواست افزایش سرمایه ۲۰ درصدی داده است. سرمایه این شرکت بعد از افزایش ۱۴٫۵ درصدی به ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید. این افزایش سرمایه با موضوع اصلاح ساختار مالی قرار است از محل سود انباشته تامین شود.

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با نماد شرنگی نیز درخواست افزایش سرمایه داده است. سرمایه فعلی این شرکت ۱۰ میلیارد تومان است و قرار است با ۹۰۰ درصد افزایش به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

محل تامین افزایش سرمایه این شرکت آورده نقدی سهامداران و سود انباشته و موضوع آن تعمیر و تجهیز خطوط تولید و تامین سرمایه در گردش اعلام شده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده