تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۶
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۲۴۵۱۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی استان:

قزوین در بازگشت ارز از صادرات جزء سه استان برتر معرفی شد

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: قزوین در زمینه بازگشت ارز از صادرات نیز جزء سه استان برتر در این حوزه شناخته شده است.

به گزارش می‌متالز، مهدی بخشنده در نشست با فعالین اقتصادی و فرمانده سپاه استان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: حمایت از فعالین واقعی اقتصادی هدف اصلی اتاق بازرگانی استان بوده و در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه اقتصاد حرکت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: یکی از اهداف ما سوق دادن اهداف فعالین اقتصادی برای قدم برداشتن در راستای فرمایشات رهبری در حوزه سیاست‌های کلان اقتصادی بوده و به همین دلیل برای تحقق شعار ما می‌توانیم تلاش می‌کنیم و در اتاق بازرگانی به روی تمام فعالین اقتصادی باز است.

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی استان قزوین مجموعه‌ای چابک و کارآمد است که در قالب مشاور قوای سه گانه به انجام فعالیت می‌پردازد.

این مسوول بیان کرد: برای ایفای نقش اقتصادی و همچنین مسوولیت اجتماعی در کنار سپاه هستیم و در راستای مسوولیت اجتماعی اقدامات مختلفی انجام داده و عملکرد خوبی داریم که ساخت مسکن برای آسیب دیدگان سیل لرستان از جمله آن‌ها است.

بخشنده گفت: یکی از مشکلات فعالین اقتصادی استان عدم اجازه ترخیص مواد اولیه از گمرک بود که برای حل آن اتاق بازرگانی با اقدامی جهادی و با هماهنگی نهاد‌های ذی ربط و همراهی مدیران اقتصادی سپاه به صورت قانونی ورود کرده و در نتیجه بیش از هزار تن مواد اولیه از گمرک ترخیص شد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده