تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۴۷۱۲۰
سرویس خبر : اجتماعی
استان مازندران:

تقدیر از بانوان سازمان

‌می‌متالز - به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بانوان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه‌ای که بمناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور بانوان سازمان برگزار شد گفت: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در سطح کلان جامعه در جهت اعتلای جامعه بیش از بیش استفاده کرد.

رئیس سازمان با بیان اینکه: بانوان ظرفیت ۵۰ درصدی جامعه ما را تشکیل می‌دهند، باید بیش از ۴۰ الی ۴۵ درصد در جامعه مشارکت داشته باشند، که این مشارکت می‌تواند در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، گردشگری و ... باشد.

قوانلو در ادامه اظهار داشت: سهم اشتغال بانوان ۱۳ الی ۱۵ درصد از کل شاغلین جامعه است امیدوارم بانوان با توانمندی‌هایی که از خود بروز می‌دهند در آینده نزدیک اشتغال بانوان به حد مطلوب برسد، در حالیکه کشور‌های پیشرفته از ظرفیت بانوان به خوبی استفاده می‌کنند و زمانی که نرخ مشارکت بالا باشد، در کشور تولید ثروت می‌کند و این مهم به اقتصاد خانواده کمک خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: پیشرفت کشور با مشارکت بالای بانوان میسر می‌شود و بانوان تلاش کنند نرخ مشارکت را با ظرفیت‌هایی که دارند به سطح مشارکت آقایان در جامعه برسانند.

در پایان این جلسه و دیدار صمیمی از بانوان سازمان تقدیر بعمل آمد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران

عناوین برگزیده