تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۴۷۳۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰،

درآمد «هرمز» به مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان تا پایان دی ماه سال جاری توانست از فروش یک میلیون و ۲۰۳ هزار تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی، ۱۷۹ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان درآمد رشد ۹۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، پس از اینکه شرکت فولاد هرمزگان در آذر ماه سال جاری توانست بالاترین رکورد تولید تاریخ بهره‌برداری خود را ثبت و به میزان ۱۴۷ هزار و ۵۹۱ تن تختال تولید کند، این روند را در دی ماه نیز حفظ و با تولید ۱۴۴ هزار تن تختال، تولید خود را به طور نسبی تثبیت کرد. همچنین فولاد هرمزگان در این ماه بیش از ۱۰۰ هزار تن تختال در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند و درآمد ۱۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریالی کسب کرد.

تولید فولاد هرمزگان از یک میلیون و ۳۶۵ هزار تن گذشت

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۶۲۵ تن تختال فولادی تولید کند. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۱۴ تن تختال تولید کرده بود.

«هرمز» از آغاز سال جاری تا پایان دی ماه موفق به تولید ۱۷۱ هزار و ۳۶۶ تن سایر محصولات فولادی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۱۶۲ هزار و ۸۸۹ تن سایر محصولات فولادی تولید کرده بود.

مجموع تولید فولاد هرمزگان در دوره منتهی به پایان دی ماه سال ۱۴۰۰، به یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۹۱ تن رسید. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، توانسته بود یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۷۰۳ تن محصول تولید کند.

درآمد «هرمز» به مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

فروش یک میلیون و ۲۰۳ هزار تنی محصول

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانست یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۵۰ تن تختال فولادی خود را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، رشد ۰.۵ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته موفق به فروش یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۵۸۲ تن تختال در بازار داخلی شده بود.

«هرمز» از آغاز سال جاری تا پایان دی ماه، ۶۳ هزار و ۶۸۲ تن از سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سال ۱۳۹۹ طی همین مدت توانسته بود ۲۶ هزار و ۹۳۴ تن سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

مجموع فروش داخلی فولاد هرمزگان در دوره ۱۰ ماهه منتهی به پایان دی ماه سال ۱۴۰۰، به یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۳۲ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود در مجموع یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۵۱۶ تن محصول را در بازار داخلی بفروشد.

درآمد «هرمز» به مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

رشد ۹۰ درصدی درآمد حاصل از فروش تختال

نمودار ۳ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال جاری توانسته است ۱۷۵ هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در ۱۰ ماه سال گذشته، ۹۲ هزار و ۲۹۴ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند.

«هرمز» از شروع امسال تا پایان دی ماه موفق به کسب درآمد چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریالی از فروش سایر محصولات فولادی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، با رشد ۸۲۸ درصدی همراه بوده است. این شرکت در سال ۱۳۹۹ طی همین مدت توانسته بود ۴۴۹ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی سایر محصولات فولادی داشته باشد.

مجموع درآمد شرکت فولاد هرمزگان در دوره ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه سال ۱۴۰۰ به ۱۷۹ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۹۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ توانسته بود در مجموع، ۹۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال درآمد کسب کند.

درآمد «هرمز» به مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

همان‌طور که در نمودار ۴ مشخص است، نرخ تختال شرکت فولاد هرمزگان طی ۱۰ ماه امسال با رشد همراه بوده است. به طوری که تختال این شرکت در فروردین ماه به قیمت ۱۳۷ میلیون و ۷۵۸ هزار ریال به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد. در دی ماه نیز روند رو به رشد قیمت این محصول ادامه یافت و به ۱۵۷ میلیون و ۷۵ هزار ریال به ازای هر تن رسید. میانگین نرخ فروش تختال فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه امسال نیز ۱۵۳ میلیون و ۹۱۷ هزار ریال به ازای هر تن ثبت شده است.

درآمد «هرمز» به مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده