تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۴۷۵۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام مدیرعامل مس باهنر به مناسبت درگذشت عالم وارسته، شیخ المراجع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

‌می‌متالز - در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی همزمان با دوازدهم بهمن ماه و در آستانه ماه رجب المرجب، امت اسلامی فقدان عالمی وارسته و مجتهد را به سوگ نشست.

به گزارش متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی همزمان با دوازدهم بهمن ماه و در آستانه ماه رجب المرجب، امت اسلامی فقدان عالمی وارسته و مجتهد را به سوگ نشست.

فقیه عالی مقام و مرجع بصیر، حضرت آیةالله آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان‌الله علیه) یکی از یاران صدیق انقلاب و سرچشمه خیر و برکت برای آن بود و در طول سالیان متمادی خدمتشان منشأ برکات ارزنده‌ای به مکتب اسلام و ترویج علوم آل محمد (صلوات‌الله علیهم اجمعین) گردید که آثار آن قطعاً به‌عنوان باقیات الصالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.

اینجانب از طرف خود و کارگران شرکت صنایع مس شهید باهنر همگام با دیگر اقشار مختلف مردمِ قدرشناس، عروج ملکوتی این ستاره تابناک و شخصیت دانشمند عالم اسلام را به محضر حضرت بقیة‌الله امام عصر (ارواحنا له الفداء) مقام معظم رهبری (دام‌ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم، علو درجات و حشر با ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت صنایع مس شهید باهنر

عناوین برگزیده