تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۵۱۸۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه در راستای اهداف استراتژیک باشگاه با مدیر عامل شرکت ورق خودرو دیدار کرد

‌می‌متالز - مدیران عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در راستای تحقق اهداف استرتژیک باشگاه با شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به جهت تجربه‌ای که در اینگونه برنامه و فعالیت‌های ورزشی دارد قابلیت برگزاری جشنواره استعدادیابی، برپایی همایش ورزشی، تشکیل تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و تعامل با هیات‌های ورزشی استان و منطقه را دارد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر و تشکر از نگرش سلامت محور مدیریت شرکت ورق خودرو گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این هلدینگ همواره تاکید داشته است.

حمید شجاعی در پایان این دیدار افزود با هدف افزایش شادی و نشاط، استعدادیابی و پرورش استعدادها، پر کردن اوقات فراغت و گسترش فعالیت‌های ورزشی و همچنین ارتقای توانایی نیرو‌های بومی در عرصه مربیگری و مدیریت ورزشی، این شرکت آماده همکاری با باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان می‌باشد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده