تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۵
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۲۵۴۵۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار:

معادن مکلّف به مشارکت در توسعه تکاب هستند

‌می‌متالز - فرماندار تکاب گفت: معادن فعال منطقه مکلّف به کمک و مشارکت در اجرای طرح‌های توسعه شهرستان هستند و باید در این زمینه جدی‌تر عمل کنند.

به گزارش می‌متالز، اسماعیل حیدری آزاد عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه بخشدار تخت سلیمان افزود: کمک‌های معادن به بخش‌های مختلف تکاب باید ساماندهی شده و آن‌ها به مسوولیت‌های اجتماعی خود در منطقه عمل کنند.

وی اظهار کرد: از معادن انتظار داریم در راستای کمک به پروژه‌های عمرانی، رفع محرومیت، بهبود زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در تکاب حرکت کنند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه احداث شهرک سنگ و کارگاه‌های تولید زیورآلات طلا درحال پیگیری است ادامه داد: تخت سلیمان از شاخص‌های اصلی توسعه عقب مانده است و تلاش می‌کنیم با همکاری و هماهنگی همه مسوولان شهرستان از جمله امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای تامین جایگاه این شهر را ارتقا دهیم.

حیدری آزاد اضافه کرد: برای توسعه تخت سلیمان، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها با بخشدار و مدیران دستگاه‌ها همکاری کنند.

وی گفت: رونق گردشگری در تخت سلیمان نیازمند سرمایه گذاری و ارتقا زیرساخت‌های اصلی از جمله بهبود محور مواصلاتی است که به طور جدی آن را پیگیری می‌کنیم.

معادن مکلّف به مشارکت در توسعه تکاب هستند

در این مراسم، یاسر سلطانی به عنوان بخشدار جدید تخت سلیمان معرفی و مشغول به کار شد و از خدمات ابوالفضل بدخشی بخشدار پیشین قدردانی شد.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با داشتن دو معدن بزرگ طلا و بیش از ۳۰ معدن فعال سنگ، یکی از قطب‌های معدنی کشور به شمار می‌رود.

منبع: حبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) آذربایجان غربی

عناوین برگزیده