تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۶۰۱۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر امور اقتصادی و دارایی از غرفه شرکت فولاد خوزستان در نخستین نمایشگاه خصوصی سازی در اقتصاد ایران

‌می‌متالز - سومین روز نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در غرفه فولاد خوزستان همراه بود.

به گزارش می‌متالز، محمد باقر قالیباف با حضور در سالن همایش‌های اجلاس سران در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران اظهار داشت: موضوعی که در کشور کمتر به آن توجه کردیم، توجه به نعمت استقلال، عزت و هویت است. در حوزه‌ی اقتصاد که چالش اصلی ماست، اگر به استقلال و عزت‌مان توجه نشود به خطر خواهیم افتاد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید موضوع خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی را بدون رانت، به اهلش واگذار کنیم. اقتصاد ما باید مردمی شود. شفافیت، هوشمندسازی، مردمی سازی و نصرت الهی مهم‌ترین ویژگی‌های حکمرانی هستند. تمرکز مجلس بر رفع و خنثی‌سازی اثرات تحریم است. شاهراه خنثی‌سازی تحریم ها، خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی اقتصاد است.

وی در ادامه از غرفه شرکت‌های حاضر در سالن نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌های در حال اجرای این شرکت‌ها قرار گرفت.

دکتر محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور با حضور در غرفه شرکت فولاد خوزستان با غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی گفتگو کرد و پس از استماع پیشنهادات، دستاورد‌ها و عملکرد این شرکت، از اقدامات به عمل آمده قدردانی نمود.

گفتنی است، نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران که با استقبال و حضور فعال شرکت‌ها همراه بود، از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های سالن اجلاس سران آغاز و روز سه شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۱ خاتمه یافت.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده