تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۶۱۰۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۷ درصدی درآمد «فخاس»

‌می‌متالز - شرکت فولاد خراسان با رکوردشکنی در تولید طی دو ماه ابتدایی سال جاری، ۱۲۵ هزار تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخت و با کسب ۱۹ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال درآمد، رشد ۷ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خراسان در سال جاری برای جبران کسری تولید در تابستان، عزم خود را جزم کرده است و توانسته میزان تولید خود را بالاتر از سال‌های گذشته ثبت کند. رکورد تولید گندله و آهن اسفنجی در این شرکت حاکی از همین موضوع است. ضمن اینکه فولاد خراسان با توجه به وضع عوارض صادراتی در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری، تمرکز خود را روی بازار داخلی معطوف کرد و موفق شد بخش زیادی از محصولات خود را در بازار داخلی به فروش برساند. البته با لغو عوارض صادراتی از ابتدای خرداد ماه، به نظر می‌رسد صادرات شمش فولادی این شرکت دوباره از سر گرفته شود و حتی شاهد رکوردشکنی‌هایی در این رابطه باشیم. با این حال، فولاد خراسان به طور حتم با توجه به نامه‌های دریافتی از سازمان برق منطقه‌ای، با محدودیت انرژی مواجه خواهد شد و کاهش و یا توقف تولید را در بخش‌های مختلف تجربه خواهد کرد.


رشد ۳.۶ درصدی تولید محصول در فولاد خراسان


شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانست ۴۰۷ هزار و ۹۴۸ تن گندله تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد نشان می‌دهد. فخاس در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ تنها ۳۸۶ هزار و ۱۵۲ تن گندله تولید کرده بود.

فولاد خراسان در دو ماه نخست سال جاری موفق به تولید ۲۷۶ هزار و ۶۲۶ تن آهن اسفنجی شد که هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش یک درصد افزایش یافته است. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش توانسته بود تنها ۲۷۳ هزار و ۱۶۱ تن آهن اسفنجی تولید کند.

«فخاس» در دو ماه نخست سال جاری ۹۵ هزار و ۱۰۴ تن شمش فولادی تولید کرد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ تنها ۹۲ هزار و ۹۵۰ تن شمش داخلی تولید کرد.

شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانست ۱۰۷ هزار و ۷۷۴ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۳ درصد افزایش یافته است. این شرکت در دو ماه نخست سال قبل ۱۰۴ هزار و ۳۲۴ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کرده بود.

جمع تولیدات شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست امسال به ۸۸۷ هزار و ۴۵۲ تن رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۳.۶ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش توانسته بود ۸۵۶ هزار و ۵۸۷ تن محصول تولید کند.

رشد ۷ درصدی درآمد «فخاس»


رشد ۳۰ درصد فروش شمش در بازار داخلی


فولاد خراسان در دو ماه نخست سال جاری موفق به فروش ۳۹ هزار و ۶۶۵ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته تنها ۳۰ هزار و ۴۱۸ تن شمش فولادی در بازار داخلی فروخته بود.

«فخاس» در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانست ۷۴ هزار و ۸۰۵ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی به فروش رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳.۸ درصد افزایش یافته است. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته تنها توانسته بود ۷۲ هزار و ۱۴۴ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی بفروشد.

گفتنی است که فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۱۲ هزار و ۴۱۶ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

جمع فروش داخلی شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ به ۱۱۴ هزار و ۴۷۰ تن رسید. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش ۱۱۴ هزار و ۹۷۰ تن محصول در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فخاس» در دو ماه ابتدای سال ۱۴۰۱، ۱۰ هزار و ۸۷۸ تن محصولات سبک ساختمانی را روانه بازار‌های صادراتی کرد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۲۰ هزار و ۴۲۷ تن محصولات سبک ساختمانی را در بازار‌های صادراتی فروخته بود. لازم به ذکر است که شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۲۴ هزار و ۹۹۴ تن شمش فولادی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند. جمع فروش صادراتی «فخاس» در دو ماه ابتدایی سال گذشته ۴۵ هزار و ۴۲۱ تن بود.

در دو ماه نخست سال جاری شرکت فولاد خراسان ۳۹ هزار و ۶۶۵ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته ۵۵ هزار و ۴۱۲ تن شمش در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخته بود.

جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات سبک ساختمانی شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ به ۸۵ هزار و ۶۸۳ تن رسید. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۹۲ هزار و ۵۷۱ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخته بود.

شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ مجموعا ۱۲۵ هزار و ۳۴۸ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. این شرکت در دو ماه نخست سال قبل مجموعا ۱۶۰ هزار و ۳۹۹ تن محصول فروخته بود.

رشد ۷ درصدی درآمد «فخاس»



رشد ۷۷ درصد درآمد شمش فولادی در بازار داخلی


فولاد خراسان در دو ماه نخست امسال پنج هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال درآمد بابت فروش شمش فولادی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود سه هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال درآمد از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی داشته باشد.

«فخاس» در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ موفق به کسب ۱۱ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۳۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، هشت هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی داشت.

شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانست ۸۰۴ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند

جمع درآمد شرکت فولاد خراسان از فروش در بازار داخلی طی دو ماه نخست امسال به ۱۷ هزار و ۶۱۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل حاکی از رشد ۳۹.۷ درصدی است. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش ۱۲ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال درآمد از فروش در بازار داخلی کسب کرده بود.

گفتنی است که «فخاس» در دو ماه ابتدایی امسال یک هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات سبک ساختمانی کسب کرد. همچنین لازم به یادآوری است که فولاد خراسان در دو ماه نخست سال گذشته دو هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار صادراتی کسب کرده بود. ضمن اینکه این شرکت موفق به کسب دو هزار و ۴۳۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات سبک ساختمانی شده بود. جمع درآمد فروش صادراتی شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال قبل به پنج هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال رسید.

میزان درآمد حاصل از فروش شمش فولادی شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست امسال پنج هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال بود. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش ۶ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال درآمد از فروش شمش کسب کرده بود.

در دو ماه نخست سال جاری، شرکت فولاد خراسان توانست ۱۳ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال درآمد ناشی از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی و صادراتی داشته باشد که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۲۱ رشد دارد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۸۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی داشت.

جمع درآمد شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹ هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۷ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته ۱۷ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال درآمد داشت.

رشد ۷ درصدی درآمد «فخاس»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده