تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۲
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۵۶۸۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

خوش یمنی سال جدید برای فولاد خراسان

‌می‌متالز - شرکت فولاد خراسان با کسب درآمد ۹ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال از فروش بیش از ۶۴ هزار تن محصول در فروردین ماه سال جاری، رشد ۴ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خراسان فروردین ماه سال جاری را طوفانی آغاز کرد و رکورد‌های تازه‌ای در تولید ماهیانه آهن اسفنجی و گندله به ثبت رساند. این شرکت در بازار داخلی بیش از بازار‌های صادراتی رونق را تجربه کرد و با عرضه منظم خود در بورس کالای ایران توانست درآمد قابل توجهی را در فروردین ماه کسب کند.

رشد ۳ درصدی تولید محصول

شرکت فولاد خراسان در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانست ۲۰۱ هزار و ۶۵۴ تن گندله تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. «فخاس» در سال ۱۴۰۰ طی همین مدت حدودا ۱۹۱ هزار ۵۷۷ تن گندله تولید کرده بود.

فولاد خراسان در نخستین ماه امسال موفق به تولید ۱۴۰ هزار و ۷۶۴ تن آهن اسفنجی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۴ درصدی است. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته توانسته بود ۱۳۵ هزار و ۶۰۳ تن آهن اسفنجی تولید کند.

«فخاس» در فروردین ماه سال جاری، ۴۸ هزار و ۵۲۴ تن شمش فولادی تولید کرد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، حدود ۴۹ هزار و ۱۵۰ تن شمش داخلی تولید کرده بود.

شرکت فولاد خراسان در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانست ۵۲ هزار و ۶۱۲ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کند. این شرکت در فروردین ماه سال پیش، ۵۴ هزار و ۳۶۶ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کرده بود.

مجموع تولید فولاد خراسان در ماه مورد بررسی به ۴۴۳ هزار و ۵۵۴ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، رشد ۳ درصدی را تجربه کرده است. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۴۳۰ هزار و ۶۹۶ تن محصول تولید کند.

خوش یمنی سال جدید برای فولاد خراسان

فروش میلگرد ۱۵ درصد افزایش یافت

شرکت فولاد خراسان در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ موفق به فروش ۲۰ هزار و ۸۴۲ تن شمش فولادی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۶۴۳ تن شمش فولادی در بازار داخلی فروخته بود.

«فخاس» در نخستین ماه سال جاری توانست ۳۶ هزار و ۹۰۷ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، از رشد ۵ درصدی برخوردار است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود ۳۴ هزار و ۹۲۰ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی بفروشد.

لازم به ذکر است که در فروردین ماه سال گذشته، این شرکت توانسته بود ۶ هزار و ۹۴۴ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

مجموع فروش داخلی فولاد خراسان در فروردین ماه امسال به ۵۷ هزار و ۷۴۹ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، رشد ۴ درصدی دارد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، ۵۵ هزار و ۵۰۷ تن محصول در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

شرکت فولاد خراسان در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ موفق به صادرات هفت هزار و ۱۰۲ تن محصولات سبک ساختمانی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۰ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال قبل توانسته بود سه هزار و ۳۸۰ تن محصولات سبک ساختمانی صادر کند.

گفتنی است که «فخاس» در فروردین ماه سال گذشته ۲۴ هزار و ۹۹۴ تن شمش فولادی را نیز در بازار‌های صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع صادرات شرکت فولاد خراسان در فروردین سال جاری به هفت هزار و ۱۰۲ تن رسید. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، ۲۸ هزار و ۳۷۴ تن محصول صادر کرده بود.

در نخستین ماه سال ۱۴۰۱، فولاد خراسان ۲۰ هزار و ۸۴۲ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۳۸ هزار و ۳۵۷ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات سبک ساختمانی شرکت فولاد خراسان در فروردین ماه امسال به ۴۴ هزار و ۹ تن رسید که این میزان نسبت به فروردین ماه سال قبل، رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ حدود ۳۸ هزار و ۳۰۰ تن محصول سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش «فخاس» در بازار‌های داخلی و صادراتی طی ماه مورد بررسی به ۶۴ هزار و ۸۵۱ تن رسید. این شرکت در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۸۳ هزار و ۸۸۱ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

خوش یمنی سال جدید برای فولاد خراسان

رشد ۴۶ درصدی درآمد حاصل از فروش داخلی

شرکت فولاد خراسان در فروردین سال ۱۴۰۱، دو هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۱۰۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ طی همین مدت توانسته بود یک هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال درآمد از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی داشته باشد.

«فخاس» در فروردین ماه سال جاری موفق به کسب پنج هزار و ۵۹۰ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۹ رصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، سه هزار و ۹۹۷ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی به دست آورده بود.

گفتنی است که فولاد خراسان طی فروردین ماه سال قبل، ۴۰۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

مجموع درآمد شرکت فولاد خراسان از فروش در بازار داخلی طی فروردین ماه امسال به هشت هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ حاکی از رشد ۴۶ درصدی است. درآمد از فروش در بازار داخلی این شرکت در فروردین ماه سال پیش، به پنج هزار و ۸۴۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال رسیده بود.

«فخاس» در فروردین سال ۱۴۰۱ موفق به کسب ۹۸۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات سبک ساختمانی شده است که این میزان نسبت به سال قبل، ۱۵۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در فروردین سال گذشته درآمد ۳۹۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریالی از صادرات محصولات سبک ساختمانی به دست آورده بود.

لازم به ذکر است که درآمد حاصل از فروش شمش فولادی فولاد خراسان طی فروردین ماه سال قبل، دو هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال بود.

شرکت فولاد خراسان در نخستین ماه سال جاری از طریق صادرات به حدود ۹۸۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال درآمد رسید. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، سه هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال درآمد صادراتی کسب کرده بود.

میزان درآمد حاصل از فروش شمش فولادی «فخاس» در فروردین ماه امسال، دو هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال ثبت شد. این شرکت در دوره مشابه سال پیش، چهار هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولاد به دست آورده بود.

در ماه مورد بررسی، شرکت فولاد خراسان توانست ۶ هزار و ۵۷۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی و صادراتی داشته باشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۰ درصد رشد دارد. درآمد این شرکت از فروش محصولات سبک ساختمانی در فروردین ماه سال گذشته، چهار هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال بود.

مجموع درآمد فولاد خراسان در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۹ هزار و ۵۵۴ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در اولین ماه سال قبل، به ۹ هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال درآمد رسیده بود.

خوش یمنی سال جدید برای فولاد خراسان

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده