تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۶۳۵۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رئیس کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد:

قیمت خودروهای تحویلی دو گروه از متقاضیان و پیش بینی کاهش

می متالز - رئیس کمیسیون صنایع مجلس با پیش بینی کاهش قیمت محصولات خودرویی، در مورد قیمت خودروهای تحویلی دو گروه از متقاضیان توضیح داد.
قیمت خودروهای تحویلی دو گروه از متقاضیان و پیش بینی کاهش

به گزارش می متالز، عزیز اکبریان با اشاره به وجود التهابات در بازار خودرو گفت:‌ تولید خودرو در حال افزایش است و شرایط ماه‌های آینده بازار خودرو عادی می شود. بنابراین افرادی که اقدام به پیش خرید کرده اند نگران نباشند. چرا که اجازه نمی دهیم به این گروه زیانی وارد شود.

وی افزود: صنعت خودرو اولین بخشی بود که تحریم شد اما مشکل تأمین قطعه خودروها به تدریج درحال حل شدن است و از کشورهای دیگر تأمین قطعات انجام می شود. 

این نماینده مجلس با پیش بینی کاهش قیمت محصولات خودرویی با عادی شدن شرایط ادامه داد: براساس بررسی های سازمان بازرسی و نمایندگان مجلس ، عمده مشکل صنعت خودرو عدم تولید خودرو وجود نقص و مشکل در تأمین قطعه است که در حال برطرف شدن است.

اکبریان افزود: در حالی برخی مردم قبل از گرانی قیمت‌ها ، اقدام به ثبت نام خودرو ثبت‌نام کرده‌اند که تحویل خودرو به این گروه با همان قیمت های قبلی خواهد بود اما کسانی که با قیمت روز خریداری کرده‌اند، درصدی به آنها تخفیف داده می‌شود و سود بانکی نیز محاسبه می‌شود. درصدی هم کمتر از قیمت بازار محاسبه می‌شود . با این اوصاف خودروی تحویلی با قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از  قیمت بازار خواهد بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده