تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۶۴۸۹۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش سرمایه در مجمع «فافق»

‌می‌متالز - جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنایع مس افق کرمان (فافق) با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد. در ابتدای این جلسه مدیرعامل گزارشی توجیهی از افزایش سرمایه را قرائت و بیان کرد: این افزایش سرمایه به جهت اصلاح ساختار مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های تابعه صورت پذیرفت.

به گزارش می‌متالز، در پایان این مجمع و پس از قرائت گزارش حسابرسی افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی (معادل ۴۰ درصد) از محل سود انباشته به تصویب مجمع فوق‌العاده شرکت رسید. پس از اتمام مجمع فوق‌العاده شرکت، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت با هیات رئیسه قبلی تشکیل شد و مدیرعامل شرکت گزارش هیات‌مدیره به مجمع را قرائت کرد.

محمدحسین زینلی درباره وضعیت شرکت گفت: هلدینگ صنایع مس افق کرمان با سال‌ها فعالیت مستمر در صنایع بالادستی و پایین‌دستی مس و دیگر عرصه‌های تولیدی، معدنی، مهندسی و خدماتی، اکنون مجموعه‌ای گسترده و توانمند با سرمایه ارزشمندی است که اداره آن نیازمند توجه ویژه به کارآمدترین و به‌روز‌ترین متد‌های مدیریتی بنگاه‌های اقتصادی است. وی خاطرنشان کرد: هلدینگ صنایع مس افق کرمان در سال گذشته به ازای هر سهم مبلغ ۴۶۰ ریال سود کسب کرده که در سال ۱۴۰۰ به رقم ۱۰۱۸ ریال (بیش از دو برابر) رسیده است.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده