تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۴
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۷۱۰۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۶.۱۵ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۹۵روز معاملاتی، با ثبت ۸۴هزار و ۱۴۶واحد افزایش، معادل ۶.۱۵ درصد رشد کرده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۸۶۹ میلیارد و ۶۱ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۰۳۴ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال در بیش از ۴۹ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۷۲۶ دفعه طی ۹۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۹۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۳۶۸ هزار و ۱۵۴ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۹۵ روز، با ۸۴ هزار و ۱۴۶ واحد افزایش، معادل ۶.۱۵ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۳۹۶ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۵۰ هزار و ۸۰۸ واحد افزیش، معادل ۱۴.۵۹ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۹۹ هزار و ۷۶ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۳۰ هزار و ۸۵۳ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۹۴ هزار و ۹۶۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۶۵ هزار و ۴۲۷ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۹۰ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۳۷ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده