تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۷۶۲۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از ۱۸ مهر انجام می‌شود؛

آغاز فرایند بازارگردانی بر ۴ نماد فرابورسی

‌می‌متالز - عملیات بازارگردانی نماد‌های معاملاتی «سفارود۱»، «وشمال۱»، «تپسی۱» و «فجهان۱» به روش مبتنی بر حراج از روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه به مدت ۱۲ ماه آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مدیر نظارت بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از بازارگردانی بر نماد معاملاتی شرکت فارسیت درود به مدت ۱۲ ماه از تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران خبر داد.

براساس این اطلاعیه، دامنه مظنه یک درصد کمتر از دامنهمجازنوسان قیمت در تابلو مربوطه بازار پایه فرابورس ایران و بازارگردان این نماد، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی دارا داریوش اعلام شده است.

حداقل حجم معاملات روزانه ۲۵۰ هزار سهم و حداقل حجم سفارش انباشته نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ سهم اعلام شده است.

همچنین، از دوشنبه هفته جاری به مدت ۱۲ ماه عملیات بازارگردانی بر نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، دامنه مظنه یک درصد کمتر از دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو مروطه بازار پایه فرابورس ایران و بازارگردان این نماد، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی دارا داریوش اعلام شده است.

حداقل حجم معاملات روزانه ۲۰۰ هزار سهم و حداقل حجم سفارش انباشته نیز ۱۰ هزار سهم اعلام شده است.

آغاز فرایند بازارگردانی بر ۴ نماد فرابورسی

بر اساس اطلاعیه دیگر شرکت فرابورس ایران، از تاریخ یادشده به مدت ۱۲ ماه عملیات بازارگردانی بر نماد معاملاتی شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با نماد «تپسی۱» در بازار دوم فرابورس ایران انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، دامنه مظنه ۳ اعلام شده است.

حداقل حجم معاملات روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار سهم و حداقل حجم سفارش انباشته نیز ۷۵ هزار سهم اعلام شده است.

آغاز فرایند بازارگردانی بر ۴ نماد فرابورسی


بر اساس این گزارش، از دوشنبه ۱۸ مهر ماه سا جاری به مدت ۱۲ ماه عملیات بازارگردانی بر نماد معاملاتی مجتمع جهان فولاد سیرجان با نماد معاملاتی «فجهان۱» در بازار اول فرابورس ایران انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، دامنه مظنه ۳ و بازارگردان این نماد، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان اعلام شده است.

حداقل حجم معاملات روزانه ۴ میلیون سهم و حداقل حجم سفارش انباشته نیز ۲۰۰ هزار سهم اعلام شده است.

آغاز فرایند بازارگردانی بر ۴ نماد فرابورسی

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده