تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۷۸۷۸
وزیر راه و شهرسازی:

دولتمردان اقتصادی وابستگی به ارز را از خود دور کنند

می متالز - اسلامی گفت: از دولتمردان اقتصادی درخواست می‌کنم، وابستگی به ارز را کم کنند تا کشور با آرامش بیشتری روند اقتصادی خود را طی کند.
دولتمردان اقتصادی وابستگی به ارز را از خود دور کنند

به گزارش می متالز، محمد اسلامی وزیر راه و شهر‌سازی در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سال ورود امام خمینی به میهن اسلامی که صبح امروز ۱۲ بهمن در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  حضور در صحنه‌های انقلاب همواره موجب شکست و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمن شده است، گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی هدف اصلی استکبار جهانی از بین بردن اسلام و انقلاب در ایران بوده است.

وی ادامه داد: این انقلاب بر اساس دستورات الهی ایجاد شده و برای مردم جز خود مردم تصمیمی گرفته  نمی‌شود و منافع ملی ایران در اولویت قرار دارد.

وزیر راه و شهر‌سازی تصریح کرد: دولت و مردم در شرایط کنونی با همکاری یکدیگر می‌توانند بر مشکلات ایجاد شده غلبه کنند و تاکنون دولتمردان به هیچ وجه خللی در امور زندگی مردم ایجاد نکرده‌اند اگر‌چه در طی چند ماه گذشته نوساناتی ایجاد شده اما خوشبختانه با تمهیدات درستی که گرفته شد آثار و زیان این نوسانات بر زندگی مردم کمرنگ بوده است.

اسلامی تأکید کرد: ملت ما یکپارچه و یکدست در پیشبرد اهداف قدم برمی‌دارد و در برنامه توسعه کشور باید بتوانیم گام‌های بزرگتری برداریم.

وی با اشاره به اینکه در برنامه توسعه کشور باید تراز اقتصادی و توان تولید داخلی کشور را افزایش دهیم، گفت: عدم وابستگی به ارز پس از انقلاب قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و من از کسانی که در حوزه اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند خواهش می‌کنم که وابستگی به ارز را از خودشان دور کنند و بتوانند کشور را با آرامش بیشتری اداره کنند.

اسلامی ادامه داد: مردم باید در صحنه نقش اقتصادی خود را ایفا کنند و ما باید سهم خودمان را از بازار دنیا به دست بیاوریم و تولید داخلی خود را تقویت کنیم.

وزیر راه و شهر‌سازی افزود: ساز و کاری در بخش مالیات ایجاد کرده‌ایم که شرکت‌های ایرانی فعال کمتر دچار آسیب شوند.

 

عناوین برگزیده