تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۸۹۳۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ترجیح منافع ملی بر منفعت فردی رمز موفقیت در حوزه اقتصادی است

‌می‌متالز - علی تشنه دل مدیر کل پیشین صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وجود انسجام و همراهی تشکل‌های مختلف در استان سمنان، این همدلی را رمز حل مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی برشمرد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل صمت استان سمنان با بیان این مطلب افزود: کسب دستاورد‌های مختلف در بخش‌های متعدد صنعت و معدن مرهون همین انسجام و همدلی مسوولان در استان سمنان است.

وی از ترجیح منافع شخصی بر منفعت ملی به عنوان یکی از اصول رواج یافته در ایران یاد کرد و افزود: بنده در دوران طولانی مدت مدیریت خود به این یافته روانشناختی دست پیدا کردم و، چون بخش عظیمی از زندگی ما به شغلمان گره خورده است، سعی می‌کنیم به جای پیشرفت سازمانی، منافع شخصی را در نظر بگیریم.

تشنه دل با بیان اینکه تخریب دیگران برای پیشرفت خود یکی از دلایل تخریب موقعیت‌های ملی است، افزود: تا زمانی که این مساله در بین مدیران ما حل نشود اوضاع به همین منوال خواهد بود.

مدیرکل پیشین صنعت، معدن و تجارت استان در پایان ضمن تشکر از همکاری و همراهی همه مدیران کل و کارکنان اداره کل صمت استان، برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

عناوین برگزیده