تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۲۷
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۹۶۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماکو:

بیش از 386 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان ماکو انجام شد

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: در بهمن امسال، تعداد 386 مورد بازرسی در شهرستان ماکو صورت گرفته است.
بیش از 386 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان ماکو انجام شد

به گزارش می متالز، یحیی کاظمی با اشاره به عملکرد ماه بهمن این اداره اظهار داشت: در این مدت تعداد 18 مورد بازرسی از واحدهای صنعتی شهرستان صورت گرفته و همچنین 6 مورد بازرسی از واحدهای صنعتی و معدنی و واحدهای برداشت شن و ماسه انجام شد.

وی تصریح کرد: در بهمن ماه سال جاری 24 مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت ودرمان، فرمانداری، اتاق اصناف، صدا و سیمای مرکز مهاباد، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ماکو با اشاره به اینکه در ماه بهمن، از تعداد 386 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد 47 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش تقریبی پرونده‌ها نیز بیش از 400 میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز 137 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد 11 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 8 میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کاظمی افزود: تعداد بازرسی از قالیبافی شهرستان 20 مورد بوده و همچنین 2 مورد گشت مشترک قلیبافی انجام شده و نیز 3 مورد صدور و تمدید کارت قالیبافی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: تعداد بازرسی از واحدهای عمده فروشی سیگار با 20 مورد بوده و همچنین تعداد پرونده های ارسالی از سوی سایر ارگانها جهت تعیین ارزش ریالی دخانی 8 مورد می باشد که ارزش ریالی آنها بیش از 170 میلیون تعیین شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ماکو در پایان اعلام کرد: هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح الی 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

عناوین برگزیده