تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۲۹۹۴۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعیین ۶۶ برنامه صنعتی، معدنی و تجاری با توجه به شعار سال ۱۴۰۲

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: ۶۶ برنامه با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید در حوزه صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تعیین شده است.

به گزارش می‌متالز، خلیل قاسمی اظهار داشت: با اعلام شعار سال، جلسات متعددی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که پس از بررسی‌های مکرر نهایتا ۶۶ برنامه مشخص و اعلام شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های تعیین شده پرداخت و افزود: ۲۲ برنامه در راستای رشد تولید، ۶ برنامه در راستای مهار تورم، ۱۵ برنامه در راستای زنجیره ارزش و ۳ برنامه در راستای افزایش ذخایر معدنی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در اشاره به مناطق ویژه اقتصادی و اهمیت سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت و اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم ۱۶ برنامه و ۴ برنامه رشد تولید در مناطق اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و انرژی بر پارسیان تعیین شده است.

قاسمی افزود: در سال جاری یکی از موارد مهم که در خصوص صدور جواز تاسیس تعیین شده است پراکندگی استقرار صنایع در شهرستان‌های شرق و غرب استان است.

وی مهمترین پروژه‌های صادر شده در فروردین ماه ۱۴۰۲ را پارک متانول شهرستان پارسیان، پتروپالایش آوات اورامانات شهرستان جاسک و پتروشیمی شهرستان میناب برشمرد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان

عناوین برگزیده